Alcatel-Lucent w kwadrancie liderów według globalnego raportu Gartnera „Magic Quadrant”...

150x110

Genesys (część grupy Alcatel-Lucent) została zaliczona do kwadrantu liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide”. Ocena opierała się na kompletności prezentowanej wizji i możliwości jej realizacji.

Firma Alcatel-Lucent poinformowała, że należąca do niej spółka Genesys została zaliczona do kwadrantu liderów w globalnym raporcie analitycznej firmy Gartner, Inc., zatytułowanym „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide”. Dokument dotyczący infrastruktury centrów contact center opublikowano 27 czerwca 2011 r., a jego autorami są Drew Kraus, Steve Blood i Geoff Johnson.

 Zgodnie z raportem „liderzy to producenci, których charakteryzuje duża rentowność i szeroka oferta, a także znaczny udział w rynku, szeroki zasięg geograficzny, wyraźna wizja kierunku rozwoju potrzeb centrów contact center oraz bogate doświadczenie w dostarczaniu produktów dla obiektów tego typu. Aktualna oferta liderów zapewnia im dobrą pozycję na rynku, można się więc spodziewać, że w dalszym ciągu będą dostarczać wiodące produkty. Liderzy nie zawsze oferują rozwiązania najlepsze w swojej klasie dla wszystkich wymagań klientów. Ich produkty mają jednak silną pozycję i często są wyposażone w wyjątkowe funkcje. Ponadto wspomniani producenci dostarczają rozwiązania, które cechują się stosunkowo niewielkim ryzykiem”.

 Pakiet oprogramowania Genesys G8 firmy Alcatel-Lucent zarządza kontaktami z klientem przez telefon, Internet, media społecznościowe i urządzenia mobilne. Oprogramowanie Genesys G8 to odpowiedź na największe potrzeby firm — umożliwia im prowadzenie prostych, skoordynowanych rozmów z klientami z wykorzystaniem różnych kanałów i punktów kontaktu, w tym operacji zaplecza i działań w terenie. Oprogramowanie Genesys obsługuje codziennie ponad 100 milionów interaktywnych zgłoszeń klientów do 4000 firm i agencji rządowych w 80 krajach.

 „Wyróżnienie przyznane przez firmę Gartner i zaliczenie do kwadrantu liderów w opracowanym przez nią raporcie to wielki zaszczyt” — powiedział Nicolas de Kouchkovsky, dyrektor ds. marketingu, Alcatel-Lucent Enterprise. „Innowacyjne rozwiązania przeznaczone dla klientów indywidualnych zmieniają ich komunikację z przedsiębiorstwami, dlatego nieprzerwanie dążymy do tworzenia rozwiązań otwartych, które pozwolą firmom kontaktować się z klientami w dynamiczny sposób. Nasze rozwiązania obejmują zarówno media społecznościowe, jak i usprawnienie organizacji pracy oraz aplikacje mobilne”.

 Opracowany przez firmę Gartner raport „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide” jest dostępny na stronie firmy Alcatel-Lucent pod adresem: http://www.genesyslab.com/news/analysts-coverage.

 Więcej informacji na temat oferty rozwiązań Genesys do centrów contact center można znaleźć na stronie: http://www.genesyslab.com/.

 Informacje o „magicznym kwadrancie”

Magiczny kwadrant (ang. Magic Quadrant) jest chroniony prawami autorskimi (czerwiec 2011) firmy Gartner Inc. i został tu użyty za jej zezwoleniem. Jest to graficzna reprezentacja rynku w danym okresie. Przedstawia dokonaną przez firmę Gartner ocenę poszczególnych dostawców względem kryteriów zdefiniowanych dla danego rynku przez firmę Gartner. Firma Gartner nie poleca żadnego z producentów, produktów czy usług umieszczonych w polach „Magicznego kwadrantu” ani nie rekomenduje użytkownikom technologii informatycznych firm umieszczonych w kwadrancie „Liderzy”. Ta forma prezentacji ma jedynie ułatwić wyszukiwanie informacji i nie ma na celu udzielania konkretnych wskazówek do działania. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, jawnych ani domniemanych, do swoich badań, w tym żadnych gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do konkretnego celu.